Medicína z pupenů a bylin. Tinktury, které léčí.

Medicína z pupenů a bylin. Tinktury, které léčí.


Působením bylinných i ostatních prostředků, které zlepšují stav organismu bez vedlejších účinků studuji celý život. Ostatně to, že provozujete lékárnu, Vás k tomuto tématu táhne samo o sobě.

V tomto čase proto připravujeme novou lékárnu Mariánka v Brně, která by svým zaměřením měla přinést více zdravých produktů a to jak pro léčbu, tak pro stravování, homeopatik, bio produktů, vegan produktů, kosmetiky netestované na zvířatech apod.
Nově také do služeb lékárny zařadíme BICOM tedy biorezonanci, díky které je možné odhalit celou řadu problémů a pomocí čínské medicíny je následně možné odstranit příčinu potíží.

Do sortimentu lékárny budeme také zařazovat bylinné tinktury. Spojila jsem se proto přímo s Jarmilou Podhornou, které mi osvětlila její začátky a popsala jak tinktury fungují:
Vždy jsem se zajímala o léčivé prostředky, které nemají vedlejší účinky, Inspirovala jsem se radami bylináře Jiřího Janči, jenž byl přesvědčený, že tinktury připravené z našich bylin by byly lepší než drahé, dovozové. Rostou totiž ve středoevropském podnebném pásmu a mají stejné vibrace jako my.
Nejdříve jsem začala tinktury vyrábět z těl rostlin. Při hledání těch, které by léčily boreliózu, jsem přišla na tinkturu z topolových pupenů. Po její aplikaci se stav pacienta zasaženého boreliózou zlepšil, ovšem následky zůstaly.
Při hledání regeneračního prostředku jsem objevila gemmoterapii. Uvědomila jsem si, že v zárodečných buńkách rostlin, tedy v pupenech, klíčcích a koříncích, spočívá síla, která pomáhá regeneraci, očistě organismu, posilování imunity a pozitivně působí na funkci centrální nervové soustavy. Připravila jsem proto speciální kúru s označením K24. Jde o bylinný doplněk na podporu detoxikace, tedy postup k doléčení boreliozy.



Studium herbářů i přírodních věd

Informace o bylinách musí člověk někde nastudovat. Absolvovala jsem studium přírodních věd, ovšem navís jsem se musela naučit všechno o lidském těle a diagnostikovat příčinu zdrav. problémů. Zpočátku jsem zpracovávala asi dvacet druhů výrobků, dnes vyrábíme šedesát druhů tinktur z těl rostlin, 71 gemmoterapeutik, 20druhů speciálních mastí a oleje, které zdravotní problémy řeší zevní aplikací. Většina tinktur je navíc vyrobená z rostlin vypěstovaných na zdejších zahrádkách. Pupeny sbíráme taktéž v okolní krajině.


Včelí biopole

Účinek tinktur doplňujeme o energii včelího biopole. Voda a jiné tekutiny, které pobývají určitou dobu ve včelím biopoli, se obohatí o energii, která zvyšuje jejich účinek. Využíváme speciálně upravené včelíny.


Zahrada stromů

Z vytvoření vlastní stromové zahrady se stal trošku světový unikát. Můžeme hlídat pupeny ve stadiu pučení, kdy mají nejvíc aktivních látek. Dnes má zahrada rozlohu dva hektary a rostou v ní keře a stromy v keřovité podobě, z nichž pupeny získáváme.



Všestranná pomoc

Během praxe jsem zjistila, že bylinkami se dá řešit většina zdravotních potíží. Ať pohybového aparátu nebo problémů s vnitřními orgány, imunitou, psychikou atd. Je ale potřeba dobře vybrat ty pravé a spojit je do sestav, jimž se říká kúry. Jedině tak mohou působit co nejúčinněji. A působí opravdu velice dobře, protože dnes je přírodní léčba stále více žádaná i mezi Slováky, v Polsku a o naše tinktury projevili zájem i v Japonsku.
Snažím se dávat naději všem, hlavně nemocným. Přednáším i na lékařské fakultě v Olomouci a farmaceutické fakultě v Hradci Králové.

Další varianty

Kromě bylinných tinktur a bylinných kúr doporučuji přípravek z houby čagy Befungin, který podporuje funkci trávícího traktu a Metuzalém, což jsou flavonoidové tablety posilující imunitu. Vhodný je i rakytníkový olej, který chrání sliznice trávícího ústrojí.
Na pročištění organismu a hlavně střev slouží Enterosgel a Zelený francouzský jíl. Mozkové buňky dobře posílí a regeneruje glycin.
Na bolesti pohybového aparátu doporučuji mast Viprosal s hadím jedem. Na žilní problémy je nejvhodnější mast Sofia.


Reklamní sdělení:
Bylinné tinktury a masti budeme v nejbližší době nabízet i na našem eshopu www.levnalekarna.cz

Komentáře

  1. Některé tinktury jsou fakt super. Já jsem třeba byla tady na plastické chirurgii a operaci nazvané jako labioplastika a tak jsem si pak operované místo mazala měsíčkovou tinkturou na to, aby se mi lépe zahojily jizvy. A musím říct, že to fakt hodně dobře zabíralo a já jsem ráda, že mi to tenkrát jedna chytrá žena doporučila. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat